Ladda kontantkortet snabbt och lätt!

Här på Mobilfakta kan du enkelt ladda mobilen eller
mobila bredbandet! Ladda kontantkortet genom att öppna laddningsfönstret med länken nedan.
Ladda mobilen på nätet och spar tid!


Klicka här för att ladda mobilen!
(öppnar laddningsfönstret)












Spara den här sidan i Favoriter!
Kontantkortspump

Här du ett av dessa kontantkort kan du ladda mobilen här


Telia Refill Kontantkort - Comviq - Halebop Kontantkort - Telenor kontant - Tango mobil
Parlino - 3 - Lebara Mobile kontant - Glocalnet kontant - LycaMobile - Comviq Surf
Telia Mobilt bredband - 3Surf Bredband



Vanliga frågor och svar om att ladda mobilen besvarade av Goyada

Är det säkert att handla och betala över internet hos er?

Ja, vi är mycket måna om säkerheten när du handlar hos oss.

När du väljer att betala via din internetbank kommer du automatiskt in på din banks sidor. De sidorna är krypterade och det är bara du och din bank som har tillgång till informationen. Om du stöter på tekniska problem på bankens sidor, kontakta din banks internetsupport.

För att kunna betala med betal-/kreditkort måste du först registrera dig hos oss. Vi använder registreringen för att minimera bedrägeririskerna, dvs både för din och vår säkerhet. Registreringen gör också att du bara behöver ange ditt kreditkortsnummer vid registreringen. Vi skickar en personlig kod (PIN) som du använder vid köp. Denna kod kommer, för din egen säkerhet, att skickas till din folkbokföringsadress. När du sedan handlar anger du ditt mobilnummer och koden du fått av oss så dras betalningen från ditt registrerade kort. Alla person- och kortuppgifter skickas över en säker anslutning så att de inte kan läsas av någon obehörig.

Jag har betalat och fått en laddningskod men min telefon laddas inte

Börja med att kontrollera att du ringt rätt nummer till din operatör för återladdning av kontantkort.

För att aktivera laddningskoden:

"lyft lur" betyder den knapp som du använder för att svara med då det ringer. Vanligtvis en knapp med YES eller bild på en grön telefonlur.

Comviq - tryck: *110*laddningskod# "lyft lur"
Tango - tryck: *110*laddningskod# "lyft lur"
Telia tryck: *125*laddningskod# "lyft lur"
Halebop - tryck: *125*laddningskod# "lyft lur"
Telenor- Ring 220 och följ röstens anvisningar.
 1. Tryck "1" i menyvalet
 2. Tryck in de 12 första siffrorna och avsluta med #
 3. Tryck in kontrollnumret som är de fyra sista siffrorna och avsluta med #

Om det fortfarande inte fungerar ber vi dig att skicka ett mail till adressen kundtjanst@goyada.se innehållande följande uppgifter
Datum för köp + ev. referensnr.
Ditt mobilnummer
Din operatör
Din laddningskod.
Så hjälper vår kundtjänst dig att ladda din mobiltelefon.

Något gick fel med mitt köp

Vår kundtjänst hjälper dig gärna. Vänligen skicka in nedanstående information till adressen kundtjanst@goyada.se så ser vi till att du får hjälp.

Namn
Datum och gärna ungefärlig tid för köpet
Mobilnummer
Produkt du köpte, t.ex. "Comviq Kompis 150 kr"
Referensnummer (syns på ditt bankutdrag om du har SEB, Nordea eller Swedbank. Numret börjar på en 3a och har totalt 8 siffror. Har du Handelsbanken ber vi dig kontakta din internetbanks-support).

Varför ökas mitt Halebopsaldo med 5 kr mindre än köpesumman?

Från 1/7 2005 tar Halebop ut en laddningsavgift på 5 kr vid påfyllning med sifferkod (så kallat värdebevis). Ditt saldo ökas alltså med 5 kr mindre än du betalar vid köpet.

Laddningsavgiften tas ut av Halebop vid varje påfyllning, oavsett belopp.

Observera att ingen laddningsavgift tas ut vid leveranssättet Samtalstiden direkt in på telefonnummer


(Uppdaterad 1:e januari 2010 från Goyadas kundtjänst.)

© 2006 - 2014 Jonas Malmberg | Sitemap | Om Mobilfakta | Kontakta oss | Nyhetsbrevet | Sar | Startsidan